Urząd Gminy oddaje do dyspozycji interesantów nową formę załatwiania spraw za pośrednictwem Internetu.
Za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administarcji Publicznej osoby posiadające bezpieczny podpis elektroniczny (weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu) mogą wnieść elektroniczne pisma, wnioski oraz podania bez konieczności osobistego stawiennictwa w urzędzie, o ile przepisy obowiązującego prawa nie stanowią inaczej.
Aby można było złożyć wniosek, wymagane jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP. Konto można założyć bezpłatnie.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- Przekazanie dokumentu poprzez platformę ePUAP
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do sekretariatu na następujących nośnikach danych: dyskietka 1,44 MB, pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0, płyta CD lub DVD
Dostarczone dokumenty muszą spełniać następujące warunki:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym
- Akceptowalne formaty załączników to: doc, rtf, xls, pdf
- Wielkość łączna załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 2 MB
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone